dimarts, 24 de gener del 2012

Sort, estigues quieta


(A F.)

Amor,
jo em pensava que t’estimava.
I com que només m’ho pensava,
ho proclamava a tot hora als quatre vents.

D’això, fa molt de temps.
Ara, no m’ho penso:
                                ara, ho sé.
I com que ho sé, que t’estimo,
que segurament ja no et podré deixar d’estimar mai,
servo cadascun dels teus gestos,
mirades
i paraules,
amb un recel immens a dintre meu.
I no dic res.
I no em vanto de res.
I no faig res que no sigui
serrar les dents o aclucar els ulls
ben fort,
perquè la sort,
aquesta bèstia roïna i capritxosa,
no es bellugui d’allà on és.



Foto: Flickr (mandarinaAsesina)

5 comentaris:

PS ha dit...

Això sí que és tenir sort.... però segur que te l´has treballat bé.
Que no et falti, mai.

novesflors ha dit...

Quina meravella de poema!
Que la sort continue.

Aleix ha dit...

Una sort, que cal buscar-la, dient per exemple "t'estimo". Només de tant en tant. Per no oblidar com sona de bé la combinació d'aquests sons.

Núria Pujolàs ha dit...

M'encanta!!!!...

Igor ha dit...

Òstia, que rodó. I a més, m'agrada el missatge.
Ja tens raó, como és la sort...
Salut.