dijous, 3 d’abril del 2008

Premi Dardo 2008

L'Asimetrich del blog Nòmades (una magnífica plataforma de divulgació i discussió de temes científics i d'actualitat) m’ha concedit el Premi Dardo 2008 – Best Blogs Darts Thinker. El premi porta adjunt el següent lema: “La I Entrega de Premis Dardo 2008 s’obre pas entre un gran elenc de premis de reconegut prestigi en el món de la literatura, i amb ell reconeix els valors que cada blocaire mostra cada dia en el seu esforç per transmetre valors culturals, ètics, literaris, personals, etc.., que demostra la seva creativitat a través del seu pensament viu que està i roman, innat entre les seves lletres, entre les seves paraules trencades”.

Moltes gràcies pel premi, Asimetrich. És tot un honor tenint en compte de qui ve i que no fa ni dos mesos que vaig obrir el Paraules i Mots. Continuant amb la cadena, aquí teniu la meva llista de 5 guardonats pel Premi Dardo 2008:

- Col·lecció de moments. Carme Rosanas: per un blog literari acurat, en forma i continguts; i, sobretot, per la capacitat d'engrescar i fer participar els lectors.

- Lluitant a la contra: perquè a aquesta pàgina de haikús en català li dec bona part de la meva fascinació pel gènere i la idea d'utilitzar imatges del flickr.

- La lluna en un cove: pel grau de sensibilitat i el caire poètic dels posts.

- La lectora corrent: per parlar de ciència amb estil, i per l'interés i originalitat dels temes tractats.

- Quadern de bitàcola de Muriel Villanueva i Perarnau: per un blog original i creatiu, i per les bones estones passades a l'Escola d'Escriptura de l'Ateneu Barcelonès.
oo
A tots cinc, ja sabeu què us toca, nomenar 5 guardonats més!

4 comentaris:

Buk ha dit...

Quin sorpresón!
Moltíssimes gràcies, companya haijin!!! ;-)

(tant pel premi com per les teves paraules)

Lluna ha dit...

Moltíssimes gràcies!!!! Ets un sol :)

Muriel Villanueva Perarnau ha dit...

Wow! Moltes felicitats pel premi i pel blog. Està molt i molt bé.

Endavant amb la literatura. Gràcies per tantes paraules maques!

Anònim ha dit...

Moltes gràcies! No m'esperava pas cap premi. Encara en tinc un pendent de fa dies que no he penjat. Els penjaré tots dos quan tingui un moment.
Enhorabona, pel teu, ja saps que m'agrada el teu blog i em sembla ben merescut.